پاداش کسی که در زمان «غیبت» بر دین خدا استوار بماند

پاداش کسی که در زمان «غیبت» بر دین خدا استوار بماند

از امام باقر علیه السلام نقل شده است که حضرت فرمود:« زمانی می آید که امام مردم غایب می شود . پس خوشا به حال کسانی که در آن زمان در امر امامت ما استوار بمانند. چون کمترین آنها این است که خداوند آنها را صدا کرده و می فرماید: ای بندگان و کنیزان من! شما به سرّ من ایمان آوردید و غیب مرا تصدیق کردید . پس من بهترین ثواب را به شما مژده می دهم . شما بندگان و کنیزان من هستید و بر من حق است که عبادت های شما را قبول کنم و از تقصیرات شما بگذرم و به خاطر شما به بندگان باران نازل می کنم و به خاطر شما بلاها را از بندگانم دفع می کنم.اگر شما نبودید هرآینه من عذاب خود را بر آنان نازل می کردم.

منبع: کلیات حدیث قدسی ص 493

مولف: شیخ محمد بن حسن حرّ عاملی

مترجم: زین العابدین کاظمی خلخالی

از همه ی شما برای بهبود بیماری هایم التماس دعا دارم ممنونگریهگریهگریه




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mahdi
تاریخ : 30 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: